کمپين يک روز بدون گناه

یک روزِ بدونِ گناه

یک روزِ بدونِ گناه

بی شک می نگری ای خدای من
از خوفت، جریان اشکم را
و از ترست، پریشانی دلم را
و از هیبتت، لرزش اعضایم را
این همه شرمساری من به خاطر سوء رفتار من است،
و به همین خاطر از شدت زاری به درگاهت، صدایم فروخفته
و زبانم از راز و نیاز با تو بازمانده ... (قسمتی از دعای 16 صحیفه سجادیه)

در اینجا گرد آمده ایم تا با همکاری و همراهی یکدیگر قدمی برداریم به سوی معبود خویش. می دانیم دانستن بیشتر، مسؤولیت بیشتر به همراه دارد و ندانستن، عذاب. پس با امید به فضل و رحمت پروردگار عالمیان به سوی دانایی قدم برمی داریم، شاید جزءِ رستگاران قرار گیریم.
دوست عزیزم با خواندن پست های این وبلاگ یا به نیازمندی ما پی خواهی برد و یا به ناآگاهی خود. در حالت اول مسلمانی ما ایجاب می کند که به اعضای وبلاگ در راه رسیدن به هدفشان کمک کنیم و در حالت دوم دانسته های جدیدمان، مسؤولیت های جدید را به همراه خواهد داشت.

اگر دوست دارید در این مسیر با ما همسفر شوید، کافی است یک یاعلی بگویید...

ما به آمدن مردی از جنس باران سخت امیدواریم.
شاید او نیز به یاری ما امیدوار شود...

و العاقبه للمتقین

نورتان را حفظ کنید!

برداشته شده از وبلاگ مقاوم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸

نظرات (۸)

برای من بستگی داره کجا باشه تو خونه ،یا بیرون از خونه...اگه تو خونه باشه به لطف خواهر minتر از خودم جایی برای لطافت نمیمونه...البته سعی میکنم خودمو کنترل کنم...حداقل از الان بیشتر تمرین میکنم....اما بیرون از خونه از لطیفم ،لطیف ترم...

آموزنده بود.

چه بد!
نیکوتر آن است که در منزل خوش خو تر باشید خواهر....

نمیدونم چرا گهگاهی میرم رو فرکانس حوزوی حرف زدن!!
آقای فاطمی نیا حرفاشون شیرینه...خیلی!
دعای نور مولانا رو خوندید؟ عالیه...یادش افتادم...شاید تو وبم بذارم بعدا.
+بارونه اینجا...ان شاء الله دعاهامون در حق هم مستجاب بشه.الهی آمین :)
خوو نمیذاره،رو اعصابمه...اینم تو لیست گناهام هست...به امید ترک ان شاءالله.

+خوبه که آدم هی فرکانساش باشرایط تغییر کنه،جهت تاثیر بیشتر کلام...!!

خوبه کار کنید تا بیشتر بخودتون مسلطت بشید!
۱۹ مهر ۹۴ ، ۰۰:۴۴ کوثر متقی
عالی بود و لازم
ممنون
بازم اول سلام....بالاخره تماس گرفتن (دارالقرآن رو میگم جهت حفظ)
منم چون دیشب تا نصف شب بیداربودم.مسلما صبح هم خواب بودم دیگ...نصفی رو فهمیدم نصفیم در خواب به سر میبردم...:)به سرعت نور صحبت کردن.
اما چیزایی که فهمیدم دار القرآن جهت حفظ دوتا طرح
1-نقره ای =برای سه ماه=هزینه 25 تومان =2بار درهفته با شما تماس میگیرن
2-طلایی=سه ماه=هزینه55 هزار تومان=1 باردر هفته با شما تماس میگیرن
بعد گفتن طرح های ما از 7 ماه تا 5 سال شروع میشه بستگی به تلاش شما داره.
گفتن اگه حافظ بشید...هزینه دانشگاهتون پرداخت میشه...برای کارشناسی یا کارشناسی ارشد این تیکه رو خواب بودم:)راستی شمار ه حساب هم دادن.
خوب
با این حساب میشه این برداشت رو کرد که دوستان باید اسمشون بنویسن وثبت نام کنن.یا این که میخوایید من عضو بشم که شدم هر چی بهم گفتن به شما هم بگم...دیگه هر جور صلاحه تصمیم گیرنده خودتونید.
اگه میخوایید حفظ کنید بسم الله...
موفق باشید!

ممنون
این نظرتونو تو یه پست میزنم!
شرمنده ،هزینه نقره ای 55
طلایی 25
سلام.خیلی جالب و آموزنده بود. کاش من هم بتونم روح لطیفی داشته باشم.خیلی مراقبت میخواد.

با توکل زانوی اُشتر ببند!
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۵ شملیــا ●○●
خیلی خوب بود ی تاثیر گذار

موافقم
باشد که به کار بندیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ یک روزِ بدونِ گناه ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت