کمپين يک روز بدون گناه

یک روزِ بدونِ گناه

یک روزِ بدونِ گناه

بی شک می نگری ای خدای من
از خوفت، جریان اشکم را
و از ترست، پریشانی دلم را
و از هیبتت، لرزش اعضایم را
این همه شرمساری من به خاطر سوء رفتار من است،
و به همین خاطر از شدت زاری به درگاهت، صدایم فروخفته
و زبانم از راز و نیاز با تو بازمانده ... (قسمتی از دعای 16 صحیفه سجادیه)

در اینجا گرد آمده ایم تا با همکاری و همراهی یکدیگر قدمی برداریم به سوی معبود خویش. می دانیم دانستن بیشتر، مسؤولیت بیشتر به همراه دارد و ندانستن، عذاب. پس با امید به فضل و رحمت پروردگار عالمیان به سوی دانایی قدم برمی داریم، شاید جزءِ رستگاران قرار گیریم.
دوست عزیزم با خواندن پست های این وبلاگ یا به نیازمندی ما پی خواهی برد و یا به ناآگاهی خود. در حالت اول مسلمانی ما ایجاب می کند که به اعضای وبلاگ در راه رسیدن به هدفشان کمک کنیم و در حالت دوم دانسته های جدیدمان، مسؤولیت های جدید را به همراه خواهد داشت.

اگر دوست دارید در این مسیر با ما همسفر شوید، کافی است یک یاعلی بگویید...

ما به آمدن مردی از جنس باران سخت امیدواریم.
شاید او نیز به یاری ما امیدوار شود...

و العاقبه للمتقین

بازم اول سلام....بالاخره تماس گرفتن (دارالقرآن رو میگم جهت حفظ)
منم چون دیشب تا نصف شب بیداربودم.مسلما صبح هم خواب بودم دیگ...نصفی رو فهمیدم نصفیم در خواب به سر میبردم...:)به سرعت نور صحبت کردن.
اما چیزایی که فهمیدم دار القرآن جهت حفظ دوتا طرح 
1-طلایی =برای سه ماه=هزینه 55 تومان =2بار درهفته با شما تماس میگیرن
2-نقره ای=سه ماه=هزینه45 هزار تومان=1 باردر هفته با شما تماس میگیرن
بعد گفتن طرح های ما از 7 ماه تا 5 سال شروع میشه بستگی به تلاش شما داره.
گفتن اگه حافظ بشید...هزینه دانشگاهتون پرداخت میشه...برای کارشناسی یا کارشناسی ارشد این تیکه رو خواب بودم:)راستی شمار ه حساب هم دادن.
خوب
با این حساب میشه این برداشت رو کرد که دوستان باید اسمشون بنویسن وثبت نام کنن.یا این که میخوایید من عضو بشم که شدم هر چی بهم گفتن به شما هم بگم...دیگه هر جور صلاحه تصمیم گیرنده خودتونید.
اگه میخوایید حفظ کنید بسم الله...
موفق باشید!

پ.ن: ارسالی از طرف: بق بقو 

بعدا نوشت: شماره تلفن و آدرس سایتهای حفظ قرآن که ایشونبه آنها مراجعه کردند
66978001-021
http://www.quranstudies.ir/qurani-institute/
http://ketabequran.ir/

اعصاب نوشت: دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند لطفا اعلام آمادگی بفرمایند.

باسپاس

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰

نظرات (۲۵)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاء الله موفق باشید.

ان شاءالله
ممنون از معرفی این مرکز توسط شما به دوستان
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۸ رفیعه رجعتی
حفظ قرآنب؟؟؟؟
من خعلی دوث دارم ولی خب ...

اشتباه تایپیه دیگه!!
من خیلی دوست دارم ولی میخام کم کم برم تو کارش
شمام زمانتو مدیریت کنی میتونی ان شاءالله!
ینی واسه حفظ حتما باید ثبت نام کنیم؟!

اینجوری می فرمایند
جزئیاتش رو برید از خودِ خانم بق بقو بپرسید!
سلام علیکم
با بنده هم تماس گرفتن
و به سرعت نور حرف زدن :| قرارشد مجددا خودم تماس بگیرم ازشون بپرسم
ان شاالله شرکت می کنم
سلام....امیدوارم تا الان روزی بی گناه رو سپری کرده باشید...:)))ان شاءالله
خوب تا الان شدیم چند نفر 2 نفر... که قطعی این تصمیم رو گرفتن.

مدیر کمپین، میشه بگید کم کم رفتن تو کارش یعنی چی؟!؟!؟!؟

+من برای دوستان زهرا و رفیعه خانم یه چیز بگم...این که بنده هم واقعا درس دارم ینی دراین حد که الان رو هم شده :||...اما به نظرم اگه قرآن حفظ کنم خود به خود درس رو هم میخونم :)...تجربه دارم که میگم... قرآن برکت دارد!
یه جور برنامه ریزه به وجود میاد.بازم هر جور صلاح :)
در تصمیم گیری موفق باشید!

یعنی پایه ها بیان، ببینیم چند نفریم بعد شما برنام شونو بریزیند!!!
الان سوال منو جواب دادینO_o؟!!؟؟

قرار شد کار حفظ با شما باشه به امید خدا
اون حرکت به سمت حفظم هم یعنی شما برامه ای که برا بچا میریزید اجرا بشه
به امید خدا،فعلاکه کسی رسما اعلام آمادگی نکرده! :|

+مثل این که از من خسته تریدها...چقد خلاصه مینویسید.

ببخشید دیگه مهمون داریم!!!
یعنی خودم مهمونم!!! (:)
خونه نگار (خواهرزاده تازه به دنیا اومدم) هستم!
عه... اختیار دارید...اگه من بودم اصلا جواب نمیدادم:)
خوش باشد با نگاروخانواده(:)

ممنون
سلانت باشید!
شما هم "سلانت" باشید :دی
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۱ آریانا م.ف
ِک روزه بدونه گناهه سختی داشتم

خداروشکر باز بدون گناه سپری کردین!
سلام
خوب مثل اینکه داوطلبی وجود نداره ،به جز س.خسرویی
من ان شاءالله حفظ قرآن رو شروع میکنم...وتا جایی که این وبلاگ پابرجا باشه و بنده هم دسترسی به این وبلاگ داشته باشم نتایج حفظیات وتوضیحاتی که میدن هر کدومش مفید باشه رو میگم .
برای همه آرزوی موفقیت دارم :)
التماس دعا
یاعلی
منم هستم ان شاءالله!
ولی فعلا تو اون مرکز ثبت نام میکنم!
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۲ امید محرابی
سلام وبلاگ جالب دارید با امید سربلندی برای شما

سلام
سلامت باشید
چقد خوب :)
3نفر شدیم...اگه واقعا تا آخرش بریم ...خیلی عالیست...ان شاءالله

توکلت علی الله!
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ شملیــا ●○●
ممنون بابت معرفی این مرکز



من الان تماس گرفتم و ثبتنام کردم

خواهش میکنم!
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۱ شملیــا ●○●
به من گفتن برای حفظ کل قرآن :


نقره ای - سه ماهه - 70 هزار - یک بار در هفته



طلایی - سه ماهه - 80 هزار - دو بار در هفته
مگه میشه...گفتم خواب بودم اما نه در این حد...;)

شملیا جان اون هزینه ای که به شما گفتن برای تلفن همراه ...برای تلفن ثابت همین هزینه ها ست..:)
همین الان زنگ زدم پرسیدم^__^


آقا دلالی راه انداختین!!
کمیته حقیقت یاب باید تشکیل بشه!
(:)

اصلا آقا من خودم زنگ میزنم بهتون ازتون سوال میپرسم نصف قیمت اینا!!!!
خخخ
(((((:)))))

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ شملیــا ●○●
نه از من پرسیدن که تلفن ثابت دارید عایا، ولی همین قیمت ها رو گفتن :)

بذار دوباره تماس بگیرم :)))))
شملیا جان ازت مچکر به خاطر این که وقتی زنگ زدم متوجه شدم جای طلایی و نقره ای رو اشتباه گفتم اما هزینه ها همونه...

میگم به این موسسه بگید یه شعبه بیاد تو وبلاگ ما بزنه هم خودشون راحت بشن هم ما!
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ شملیــا ●○●
خواهش میکنم :)

من بیشتر ممنونم اگه اطلاع نمیدادی من 25هزار اضافه تر واریز می کردم :)))))))


25 هزاااااااااار

الان مدیر می آید و مارا دعوا می کند ;-)

نه درسته اسمم "اعصاب من" هست ولی واسه کارای خیر و خوب اعصابم میرسه!!
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ شملیــا ●○●
خواهش میکنم :)

من بیشتر ممنونم اگه اطلاع نمیدادی من 25هزار اضافه تر واریز می کردم :)))))))


25 هزاااااااااار

الان مدیر می آید و مارا دعوا می کند ;-)
آره واقعا...بهتر فرار کنیم ;)
باید برم اقدام کنیم یه شعبه بهمون بدن....!

برید!
اشتغال زایی داره میکنه این وبلاگ!!
خخخخ
۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ شملیــا ●○●
خخخخ روحم شاد شد واقعا :)
چرا کامنتای من اینطور میشه عایا ، هر کدوم 3 متر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ یک روزِ بدونِ گناه ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت